guyglodis learningwarereviews humanscaleseating Cheap NFL Jerseys Cheap Jerseys Wholesale NFL Jerseys arizonacardinalsjerseyspop cheapjerseysbands.com cheapjerseyslan.com cheapjerseysband.com cheapjerseysgest.com cheapjerseysgests.com cheapnfljerseysbands.com cheapnfljerseyslan.com cheapnfljerseysband.com cheapnfljerseysgest.com cheapnfljerseysgests.com wholesalenfljerseysbands.com wholesalenfljerseyslan.com wholesalenfljerseysband.com wholesalenfljerseysgest.com wholesalenfljerseysgests.com wholesalejerseysbands.com wholesalejerseyslan.com wholesalejerseysband.com wholesalejerseysgest.com wholesalejerseysgests.com atlantafalconsjerseyspop baltimoreravensjerseyspop buffalobillsjerseyspop carolinapanthersjerseyspop chicagobearsjerseyspop cincinnatibengalsjerseyspop clevelandbrownsjerseyspop dallascowboysjerseyspop denverbroncosjerseyspop detroitlionsjerseyspop greenbaypackersjerseyspop houstontexansjerseyspop indianapoliscoltsjerseyspop jacksonvillejaguarsjerseyspop kansascitychiefsjerseyspop miamidolphinsjerseyspop minnesotavikingsjerseyspop newenglandpatriotsjerseyspop neworleanssaintsjerseyspop newyorkgiantsjerseyspop newyorkjetsjerseyspop oaklandraidersjerseyspop philadelphiaeaglesjerseyspop pittsburghsteelersjerseyspop sandiegochargersjerseyspop sanfrancisco49ersjerseyspop seattleseahawksjerseyspop losangelesramsjerseyspop tampabaybuccaneersjerseyspop tennesseetitansjerseyspop washingtonredskinsjerseyspop
Newsy z regionu — Tuesday 28.01.2014

W ciągu drogi wojewódzkiej nr 634 powstanie wiadukt drogowy nad torami w Zielonce.  Wykonawcy deklarują czas realizacji od 15 do 19 miesięcy.

PKP PLK otrzymało siedem ofert w przetargu na zaprojektowanie i budowę dwóch przejść pod torami oraz wiaduktu drogowego w ramach modernizacji linii kolejowej E75 Rail Baltica na odcinku Warszawa Rembertów – Zielonka – Tłuszcz (Sadowne). Pierwsza część zadania – przejścia pod torami – mają powstać w Zielonce i Wołominie, a druga – wiadukt drogowy w ciągu drogi wojewódzkiej nr 634 – przetnie linię kolejową w Zielonce.

W pierwszej części najtańszą ofertę złożyło Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Banimex z Będzina (9,54 mln zł brutto), a w drugiej – Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe Mosty (12,15 mln zł brutto). Budżet inwestora w pierwszej części wynosi 8,61 mln zł brutto, a w drugiej -16,48 mln zł brutto.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty mają być brane pod uwagę: cena (80 proc.), gwarancja (15 proc.) i czas realizacji (5 proc.) Wykonawcy deklarują czas realizacji od 15 do 19 miesięcy i w większości przypadków 60 miesięcy gwarancji.

Pełna lista złożonych ofert (ceny brutto część nr 1 i nr 2):

1. Konsorcjum: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Drobet z Częstochowy – 13,35 mln zł i 18,99 mln zł
2. Przedsiębiorstwo Inżynieryjne IMB-Podbeskidzie – 11,64 mln zł i 14,85 mln zł
3. Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Intercor – 14,29 mln zł i 23,83 mln zł
4. Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe Mosty – 16,48 mln zł i 12,15 mln zł
5. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Banimex z Będzina – 9,54 mln zł i 18,97 mln zł
6. Konsorcjum: Want z Tczewa, Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowo-Handlowe Want z Tczewa – 15,42 mln zł i 18,97 mln zł
7. Intop Warszawa – 14,11 mln zł i 21,49 mln zł

źródło:  PKP PLK

Share

About Author

t.sobiech@2takty.com