guyglodis learningwarereviews humanscaleseating Cheap NFL Jerseys Cheap Jerseys Wholesale NFL Jerseys arizonacardinalsjerseyspop cheapjerseysbands.com cheapjerseyslan.com cheapjerseysband.com cheapjerseysgest.com cheapjerseysgests.com cheapnfljerseysbands.com cheapnfljerseyslan.com cheapnfljerseysband.com cheapnfljerseysgest.com cheapnfljerseysgests.com wholesalenfljerseysbands.com wholesalenfljerseyslan.com wholesalenfljerseysband.com wholesalenfljerseysgest.com wholesalenfljerseysgests.com wholesalejerseysbands.com wholesalejerseyslan.com wholesalejerseysband.com wholesalejerseysgest.com wholesalejerseysgests.com atlantafalconsjerseyspop baltimoreravensjerseyspop buffalobillsjerseyspop carolinapanthersjerseyspop chicagobearsjerseyspop cincinnatibengalsjerseyspop clevelandbrownsjerseyspop dallascowboysjerseyspop denverbroncosjerseyspop detroitlionsjerseyspop greenbaypackersjerseyspop houstontexansjerseyspop indianapoliscoltsjerseyspop jacksonvillejaguarsjerseyspop kansascitychiefsjerseyspop miamidolphinsjerseyspop minnesotavikingsjerseyspop newenglandpatriotsjerseyspop neworleanssaintsjerseyspop newyorkgiantsjerseyspop newyorkjetsjerseyspop oaklandraidersjerseyspop philadelphiaeaglesjerseyspop pittsburghsteelersjerseyspop sandiegochargersjerseyspop sanfrancisco49ersjerseyspop seattleseahawksjerseyspop losangelesramsjerseyspop tampabaybuccaneersjerseyspop tennesseetitansjerseyspop washingtonredskinsjerseyspop
Newsy z regionu — Tuesday 20.01.2015

Rozpoczęły się procedury związane z przygotowaniem budowy mniejszego tunelu pod torami w Zielonce – na wysokości ul. Inżynierskiej.

 

 

 

 

Zielonka wciąż czeka przede wszystkim na rozpoczęcie budowy głównego tunelu – wzdłuż ul. Kolejowej. Podobno wszystko jest już na dobrej drodze, biurokracje i protesty zostały opanowane, a prace mają ruszyć (według zapewnień kolejarzy) wiosną. Oznaczać to będzie już rok opóźnienia.

Tymczasem na miejskiej stronie internetowej ukazało się ogłoszenie, o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji środowiskowej dla drugiej budowy. Będzie to przeprawa pomiędzy ul. Inżynierską, a okolicami ulic Leśnej, Słowackiego i Staszica. Ten tunel ma być mniejszy i przede wszystkim niższy, co uniemożliwi wjazd pojazdom ciężarowym, ograniczając ruch do pojazdów lokalnych.

W połączeniu z głównym tunelem powinno to ostatecznie rozluźnić ruch przez centrum miasta. Ważnym celem jest również umożliwienie wyjazdu z ul. Słowackiego, na wysokości której będzie główny tunel. Według zapewnień kolei (pokrywającej wszystkie koszty budowy) ta druga inwestycja miałaby się rozpocząć w 2016 roku. Zobaczymy, jak wyjdzie to w praktyce.

TS

Share

About Author

t.sobiech@2takty.com