guyglodis learningwarereviews humanscaleseating Cheap NFL Jerseys Cheap Jerseys Wholesale NFL Jerseys arizonacardinalsjerseyspop cheapjerseysbands.com cheapjerseyslan.com cheapjerseysband.com cheapjerseysgest.com cheapjerseysgests.com cheapnfljerseysbands.com cheapnfljerseyslan.com cheapnfljerseysband.com cheapnfljerseysgest.com cheapnfljerseysgests.com wholesalenfljerseysbands.com wholesalenfljerseyslan.com wholesalenfljerseysband.com wholesalenfljerseysgest.com wholesalenfljerseysgests.com wholesalejerseysbands.com wholesalejerseyslan.com wholesalejerseysband.com wholesalejerseysgest.com wholesalejerseysgests.com atlantafalconsjerseyspop baltimoreravensjerseyspop buffalobillsjerseyspop carolinapanthersjerseyspop chicagobearsjerseyspop cincinnatibengalsjerseyspop clevelandbrownsjerseyspop dallascowboysjerseyspop denverbroncosjerseyspop detroitlionsjerseyspop greenbaypackersjerseyspop houstontexansjerseyspop indianapoliscoltsjerseyspop jacksonvillejaguarsjerseyspop kansascitychiefsjerseyspop miamidolphinsjerseyspop minnesotavikingsjerseyspop newenglandpatriotsjerseyspop neworleanssaintsjerseyspop newyorkgiantsjerseyspop newyorkjetsjerseyspop oaklandraidersjerseyspop philadelphiaeaglesjerseyspop pittsburghsteelersjerseyspop sandiegochargersjerseyspop sanfrancisco49ersjerseyspop seattleseahawksjerseyspop losangelesramsjerseyspop tampabaybuccaneersjerseyspop tennesseetitansjerseyspop washingtonredskinsjerseyspop
Newsy z regionu — Friday 27.02.2015

Jest już w zasadzie przesądzone, że budowa tunelu wzdłuż ul. Kolejowej w Zielonce nie ruszy wiosną. Prawdopodobny termin to lipiec – sierpień.

 

 

 

 

 

Wciąż jeszcze trwają procedury odwoławcze u Ministra Infrastruktury – najwyższej i ostatniej instytucji, do której kilka osób próbujących zablokować budowę mogło się jeszcze odwołać. Sprawa ma potrwać tam jeszcze przynajmniej kilka tygodni, strony poproszono podobno jeszcze o uzupełnienie dokumentacji. Oznacza to, że wiosenny termin rozpoczęcia budowy (mówiło się o marcu-kwietniu) niemal na pewno nie zostanie dotrzymany.

Według opinii zainteresowanych stron (miasta, inwestora – PKP PLK i wykonawcy – Torpol) nie ma na tę chwilę żadnego zagrożenia, aby tunel nie miałby być budowany. Trzeba jednak przyznać, że sprawa ugrzęzła w biurokratycznych meandrach także dlatego, że kolejarze średnio byli do aż takich komplikacji przygotowani i niezbyt szybko przechodzą kolejne szczeble urzędniczych wymagań.

*

Niezależnie od sprawy tunelu, w najbliższych tygodniach mają ruszyć prace związane z wycinką drzew na linii z Zielonki do Wołomina, na której zostaną położone dodatkowe tory. Generalnie roboty na całej linii w dużym stopniu mają się przesunąć w nasze okolice – z odcinka między Wołominem a Tłuszczem. Niemal pewne są zatem utrudnienia, jak np. zmniejszenie liczby pociągów czy ruch po jednym torze.

PKP PLK zapewniała wielokrotnie, że odcinek między Warszawą Wileńską i Wołominem jest tak ważny i tak oblegany, że całkowite wyłączenie go z ruchu nigdy nie będzie nawet rozważane. Oby faktycznie tak było.

ts

Share

About Author

t.sobiech@2takty.com