guyglodis learningwarereviews humanscaleseating Cheap NFL Jerseys Cheap Jerseys Wholesale NFL Jerseys arizonacardinalsjerseyspop cheapjerseysbands.com cheapjerseyslan.com cheapjerseysband.com cheapjerseysgest.com cheapjerseysgests.com cheapnfljerseysbands.com cheapnfljerseyslan.com cheapnfljerseysband.com cheapnfljerseysgest.com cheapnfljerseysgests.com wholesalenfljerseysbands.com wholesalenfljerseyslan.com wholesalenfljerseysband.com wholesalenfljerseysgest.com wholesalenfljerseysgests.com wholesalejerseysbands.com wholesalejerseyslan.com wholesalejerseysband.com wholesalejerseysgest.com wholesalejerseysgests.com atlantafalconsjerseyspop baltimoreravensjerseyspop buffalobillsjerseyspop carolinapanthersjerseyspop chicagobearsjerseyspop cincinnatibengalsjerseyspop clevelandbrownsjerseyspop dallascowboysjerseyspop denverbroncosjerseyspop detroitlionsjerseyspop greenbaypackersjerseyspop houstontexansjerseyspop indianapoliscoltsjerseyspop jacksonvillejaguarsjerseyspop kansascitychiefsjerseyspop miamidolphinsjerseyspop minnesotavikingsjerseyspop newenglandpatriotsjerseyspop neworleanssaintsjerseyspop newyorkgiantsjerseyspop newyorkjetsjerseyspop oaklandraidersjerseyspop philadelphiaeaglesjerseyspop pittsburghsteelersjerseyspop sandiegochargersjerseyspop sanfrancisco49ersjerseyspop seattleseahawksjerseyspop losangelesramsjerseyspop tampabaybuccaneersjerseyspop tennesseetitansjerseyspop washingtonredskinsjerseyspop
Newsy z regionu — Sunday 12.07.2015

Zmodernizowane rondo i kawałek drogi 631 są użyteczne, ale budowa odcinka z Zielonki do Węzła Marsa znów się odwlekła.

 

 

 

 

Od nieco pomad pół roku kierowcy jeżdżący do Warszawy mają nieco lżej, dzięki oddanemu do użytku skrzyżowaniu dróg 634 i 631 na granicy Zielonki i Ząbek. Jednak rozwiązanie cząstkowe jest oczywiście ułomne, skoro na granicy Warszawy znów zaczyna się wąskie gardło, często generujące korki w kierunku Węzła Marsa.

Województwo (właściciel DW 634) i władze Warszawy (odcinek od granic Zielonki) oczywiście nie potrafiły się dogadać, aby zrealizować to jednocześnie. Problemem był też spór o teren należący do tzw. Instytutu Prymasowskiego, co utrudniało planowanie i budowę jednej z estakad przy Marsa. Przed ubiegłorocznymi wyborami samorządowymi głoszono, że drugi odcinek powstanie „kilka miesięcy” po pierwszym, a budowa rozpocznie się „w trakcie 2015 roku”. Oczywiście nic takiego nie nastąpiło.

W pierwszych dniach lipca ukazało się urzędowe ogłoszenie, informujące, że Wojewoda Mazowiecki nałożył na inwestora obowiązek usunięcia wskazanych nieprawidłowości i braków w projekcie budowlanym (w terminie 120 dni). Oznacza to, że same poprawki w projekcie potrwają pewnie do listopada, czyli na rozpoczęcie budowy w 2015 nie ma najmniejszych szans.

Jak wiadomo, na Warszawę spadła też nieoczekiwana konieczność wyłożenia gigantycznych sum na odbudowę Mostu Łazienkowskiego. Miejmy nadzieję, że nie będzie to kolejny powód do odłożenia na bok mniej istotnych dla Ratusza inwestycji, jak właśnie np. modernizacja reszty Żołnierskiej.

TS

Share

About Author

t.sobiech@2takty.com